Skrattade så jag grät.

mhmh
edited 23 januari 2010 17:25 in Off topic

Jag har på senaste tid suttit på Flashback forumet rätt mycket. Varför, för det gör alla idioter. Men dag såg jag detta och jag kan inte låta bli att sprida detta. Luktar troll lång väg. Ingen kan väll vara så här dum?

Hehehe

Kommentarer

  • Det låter minst sagt påhittat. Om vi antar att det är sant så är det ett väldigt klurigt problem. Jag är personligen emot onödiga aborter, men oavsett hur de väljer att göra så innebär händelsen en väldigt stor sak för tjejens familj. Jag tror ingen kommer att må bra av att de försöker hålla det hemligt.

    Jag tycker dock inte att berättelsen var särskillt rolig...

  • Uttrycket "doppa sleven i fel gryta" har nog aldrig passat på bra =)
  • Helt klart trollande. Jag tror inte att man skulle skriva som han gjorde om det vore på riktigt. ÄN MINDRE göra det på Flashback. Att tro på historien är väl ungefär som att kolla igenom /b/ på 4chan för trovärdiga nyheter. Oklokt. :P Om det vore sant så kan man i alla fall konstatera att han sitter i kisset.

  • Men... /b/ på 4chan är enda stället där man får veta hela sanningen om allt, där vartenda ord är sanning och alla bilder som läggs upp är relevanta, icke-stötande och lagliga.

    Eller var det att dom inte var allt det där.... ;)

  • Och om berättelsen inte skulle vara troll, så får han faktiskt skylla sig sjäv =.=
Sign In or Register to comment.