Jag ska frälsa er!

edited 27 november 2007 21:01 in Off topic

Här lägger jag upp ett par klipp på min största idol och efter att ni har sett dessa klipp så lär han vara er idol också ;)

Klipp 1 Klipp 2 Klipp 3 Klipp 4 Klipp 5 Klipp 6

Kommentarer

  • Men äh. Gå och drick lite triple whey. Boooring!
  • Jag vet inte. Jag blir inte så imponerad av sånt där. Jag blir mycket mer imponerad av de som har absolut kontroll över sin kropp är spänstiga och viga, studsar runt som bumbibjörnarna osv.

  • Måste ju faktiskt hålla med Sven helt och hållet, för t.ex. en "Triple Clap Pushup" är ju mycket tuffare än att ta en massa vikt i bänk och krossa colaburkar.

  • Vad är det jag hör!? Magnus Samuelsson är ju the original son of man! Asså det häftigaste med honom är ju hans totala brist på "Badboy", han är ett awesome muskelberg som bor ute i skogen och drar traktorer och äter köttbullar med sin fru i sitt barndomshem, det är ju det som utmärker honom...

  • Ärligt talat tror jag du predikar för döva öron. Figurspelsfolk håller eventuellt på med en kampsport, men oftast är de ganska ointresserade av träning. Jag tycker muskelberg är riktigt töntiga.
  • Jag är med Pejdor. Vem skulle inte vilja rulla ihop en stekpanna
  • Till Markus_N: Nu är det ju så, att jag tycker att det var väldigt fördomsfullt av dig att uttala dig som du gjorde... bara för att man inte håller på och lyftervikter så betyder inte det att man inte kan fascineras av hur överdrivet stark den mänskliga kroppen kan bli av hårt arbete.

    Till Dea: Det är bra att i alla fall någon tyckte positivt om mitt inlägg :)

  • Här har ni ännu en genuin man! Jag skulle vilja ha hans jobb :P

    1 2 3

  • Även jag ska nog gå med i pejdors glada följe. jag tycker att det är intressant hur extrem människokroppen kan vara både i styrka som samuelsson och alla andra sätt.

    och som dea sa "vem skulle inte vilja rulla ihop en stekpanna.
  • edited 30 november 2007 00:11

    För att vara lite djup och analysera... så tror jag anledningen jag inte blir så väldigt imponerad är för att det finns maskiner och hjälpmedel som är mycket starkare så att säga. Jag kan bli imponerad av en enorm lyftkran eller whatever. Men när det istället kommer till folk som Joe Eigo så finns det en grace och så vidare som verkligen visar vad den mänskliga kroppen är kapabel till.

    Men ja vi kanske inte ska regna på din parad. Han verkar vara en trevlig kille. Nästan som Bamse.. fast utan dunderhonung. Eller ja... kanske inte.

    Sen skulle jag också vilja böja en stekpanna förstås.

  • jo visst den där killen är helt sjuk, men det är bara en version av vad människan kan klara. men jag blir inte mer inponerad av honom än jag blir av samuelsson.
    om ni hittade en kille som kan hoppa på det där sättet och rulla ihop en stekpanna eller ta 140kg i biceps samidigt så skulle det nog vara "the original son of man".
  • Typ Chuck Norris?

  • Japp! Chuck Norris kan allt, hans tårar kan till och med bota cancer....
    Synd bara att han aldrig gråter :P
Sign In or Register to comment.