Flames of war terängbyggargrupp

edited 27 november 2008 12:49 in Figurspel
Tänkte bara att det kan vara bra för FOW-terränggruppen att ha en egen tråd.
Om ni vill veta vilka projekt som är på gång eller vad DU kan göra för terränggruppen så kan ni fråga här på tråden.

Kommentarer

  • Det går rykten om att det ska startas en 40k-teränggrupp.
  • Om ni ber snällt kan jag nog ge er nåt bidrag eller så.

    Fow terräng alltså!
  • Att be snällt är vi i mästare på. Vad har du som du kan ge oss?
  • well jag har för mig att jag redan skänkt ett par hus och lite annat men jag har inget emot att jobba för att det ska finnas mer teräng tillgänglig för att lira FOW på så om det skulle startas en grupp så år jag gärna med i den
  • Well, jag har ett litet hus. Och om jag känner för kan jag nog bygga nåt sött.
  • Det är roligt att höra att det finns folk som vill hjälpa till. Just nu är det väldigt mycket terräng som behöver målas, om vi träffas på föreningen så kan jag ge er vidare instruktioner.
    Jag antar att vi ses på lördag. Annars kan ni tala med Daniel Sjödin han har också koll på grejerna.

    Det som behövs göras inom byggdelen är att göra baser till de häckar som finns. Dessutom så ska den flod som redan finns watereffectas och flockas. Vidare detaljer på om det bör ni kunna få från Daniel.
    Det är även välkommet med förslag på vad för terräng som ska byggas.
    Kommande byggprojekt är några nya kullar och hus.
  • edited 21 november 2011 10:58

    Ursäkta Necro, tänkte bara meddela att eftersom vi är lite nytt folk som börjat med FOW så försöker vi även bidra till att få ihop mer terräng (finns ju ok till ett bord, men vill man ha fler bord kanske till turnering eller liknande så behövs det helt klart mer).

    Ska försöka dra ihop folket och bygga ihop den terräng som fortfarande ligger i lådor, och på ett personligt plan är det beställt lite testbyggnader från Kerr&King där målsättningen är att kunna slänga ihop en lagom stor mellaneuropeisk by/stad så småningom! (som såklart får följa med ner på föreningen varje gång jag spelar där)

  • Well, om jag sitter och avlider på föreningen nån gång så kan man nog kasta nåt på mig som jag kan sitta och slö-måla.

    Inte helt peppad på att försöka åstadkomma med nåt stort, men jag kan ge en hand om nån frågar.

Sign In or Register to comment.