Fantasy: "Boka matcher" Tråden
  • EldbornEldborn February 2008 9.

Eftersom intreset har dalat lite på slutet för Fantasi versionen av Warhammer, så är det inte längre riktigt säkert att man alltid kan hitta en motståndare nere på Föreningen, och det är inte riktigt alltid så att man vill åka ner och chansa att det finns en villig motsåndare.

Så jag tänkte därför att det kanske skulle vara en bra ide med en tråd där vi kan boka in nån match här eller där.

Jag är tex spel sugen på Torsdag den 13/2 och Lördag 15/2, jag kommer spela med mina Hög Alver, om det är av intrese.

• EldbornEldborn February 2008 9.

Ska kanske tillägas, att ni inte behöver spela mot mig, andra får också "skaffa" motstånd här :p

• Stefan_SagebroStefan_Sagebro February 2008 10.

Ja int vill man spela mot dig int! :D Skämt åsido, får se, mycket möjligt att jag finns tilgänglig torsdag :) återkommer

• EldbornEldborn March 2008 16.

Nån som är spel sugen i veckan?
    Tisdag eller torsdag passar bra för mig

• JonkeJonke March 2008 16.

Tror att både tisdag och torsdag kan funka för mig, ev. har jag bokat in mig med Dea på tisdag, minns inte riktigt.

• Hive+mindHive mind March 2008 16.

kommer nog att infinna mig på föremimgen imorrn, om nån är sugen på att spela nånting :D

• barrskogbarrskog March 2008 16.

jag spelar gärna en match tisdag, helst inte mot lars ;) HE 10ggr i rad räcker

• EldbornEldborn March 2008 16.

Verkar finnas lite hopp om att svärd och pilar äntligen ska få släppas lös, less på robotar och super duper tanks överallt! :p

• EldbornEldborn March 2008 18.

Spela spela spela!

Då ses vi ikväll då för lite hederlig block strid!

• Stefan_SagebroStefan_Sagebro March 2008 19.

Då vill vi ha lite rapporter på hur det gått... :)

• SetomidorSetomidor March 2008 19.

Peter var osynlig, så Lars vann på WO :/

• EldbornEldborn March 2008 19.

En massa folk var osynliga, så jag vann massor!

Blev mer eller mindre bara att åka ner o sen åka hem.

• Stefan_SagebroStefan_Sagebro March 2008 20.

Aló! Nu jag vill spela, nån som vill fejsa lite VC inom de närmsta dagarna? Jag jobbar på lördag dag, annars hyfsat flexibel tror jag. Skippar helst drakmotstånd i min debutmatch, annars öppen för allt.

• JonkeJonke March 2008 21.

Jag spelar gärna närsomhelst under nästa vecka. Någon intresserad???

• Stefan_SagebroStefan_Sagebro March 2008 21.

Jo kanske de kanske! Ingen som kan/vill nu på söndag?

• EldbornEldborn March 2008 24.

Nån som är sugen på spel imorgon Tisdag 25/3?

• Stefan_SagebroStefan_Sagebro March 2008 24.

I can not, sorry...

• EldbornEldborn March 2008 25.

Grejer har kommit upp, så Föreningen kommer inte att förärras ett besök av herr Larses ikväll!

• SetomidorSetomidor March 2008 25.

Jag skulle vilja testa spela både mot SSagebro och Eldborn :) Mina skaven har faktiskt blivit lite hårdare sen sist! (speciellt för drakar, muuahahaha (etc) ).

• EldbornEldborn March 2008 25.

Skulle bli intresant, om inte annat en god erfarenhet inför Fanatic, vilka quarters på banan som dina 20 AA Jezails kan spränga sönder saker i!

• Stefan_SagebroStefan_Sagebro March 2008 25.

Klart vi kan spela..nångång. Men då får du möta VC, ogres har du ju redan mosat en gång :)

• SetomidorSetomidor March 2008 26.

Japp, är VC som jag helst vill möta :) Har inte mött dem med Skaven, någonsin tror jag...

Eldborn; Du ska inte lyssna på allt Peter säger... även om det kanske stämmer :]

Bara vi hinner spela innan fanaticen så passar nästan när som helst...

• Stefan_SagebroStefan_Sagebro March 2008 26.

20 jezz? Huga! kräks Jaha..just det ja... :) Drar te fjälls imornkväll, hinner ej innan, så nästa vecka nångång får det bli!

• SetomidorSetomidor March 2008 30.

Eldborn: Tisdag?

• EldbornEldborn March 2008 30.

Det kan jag.
    Sticker ner till 1800 ish

• SetomidorSetomidor March 2008 30.

Det blir bra :)

• SetomidorSetomidor April 2008 2.

Stefan: Lust att spela imorgon (torsdag)?.

• Johan+ForssellJohan Forssell April 2008 2.

Kan man spela på Fusk vilka kvällar som helst? Jag funderar på att bli medlem. Någon som t.ex. är sugen på att spela 2250 poäng fantasy ikväll?

• EldbornEldborn April 2008 2.

Det är nog i regel alltid öppet på Fusk, i alla fall efter 1800, men det är som i svenskan, ingen regel utan undantag!

Tisdagar och Torsdagar är nog den dag då det spelas allra mest, och klart som korvspad att du ska bli medlem!
    Umeås fräschaste (spel) förening är ju bara ett måste att vara medlem i!

Skulle gärna spela mot dig, men ikväll har jag fult upp, så kanske nån gång nästa vecka?

• Stefan_SagebroStefan_Sagebro April 2008 2.

Seto: Desvärre, schemat e fullt denna v... Möjligtvis söndag em, vi får höras

• SetomidorSetomidor April 2008 2.

Söndag em låter möjligt, men inte säkert... vi får höras, som sagt!

• SetomidorSetomidor April 2008 6.

Blir tight att hinna spela idag, var på IKEA igår och har massa saker att packa upp :)

• Stefan_SagebroStefan_Sagebro April 2008 6.

Okidoki, jag har också things to do. Hur ser det ut nästa v för folket?

• Johan+ForssellJohan Forssell April 2008 9.

Någon som är sugen på att spela imorgon kväll, torsdag?

• EldbornEldborn May 2008 12.

Så hur ser det ut i Fanatics efterdyningar, nån som är sugen på att möta proxade demoner imorgon, tisdag 13/6 vid sex snåret?

• EldbornEldborn May 2008 26.

Nån som är spel sugen ikväll, 26/5? Är fortfarande proxade demoner som gäller, men om det verkligen inte är nån som är sugen möta en sådan så kan jag spela 1500 poäng He, testa dem innan Fancy Fanatic.

• EldbornEldborn August 2008 21.

Motstånd sökes för ikväll 21/8

Vill lufta lite demoner jag...

• Eldoriath August 2008 21.

Kan man stjäla tråden för 40k motståndare, eller ska jag skapa en egen för det/finns redan en sån?

• JonkeJonke August 2008 21.

@Eldoriath: Skapa en egen 40k-tråd.

mvh
    Jonke -stridshammaren crew

• EldbornEldborn August 2008 22.

ja inte vill vi några framtids soldater på vårat spelbord inte! Icke sa Nicke!

• EldbornEldborn August 2008 22.

Imorgon lördag 23/8 är det någon som är spelsugen?

• SetomidorSetomidor August 2008 23.

Njet :| Men vi syns på tisdag! Default-win till De som vanligt? ;)

• EldbornEldborn August 2008 23.

Nu blir det demoner du får hacka på! Då är inget klart på förväg. Ja förutom att demonerna inte springer och att det kommer att bli en hel del Killing blow. Det kan vi vara säkra på!

Och sen på Torsdag ska Niklas få sig en omgång han också! (hoppas jag) :)

• granaxgranax August 2008 25.

tisdag den 2september, skulle mina slaanesh demoner behöva en match ( har runt 10 matcher under bältet i fantasy och ska ställa upp på fanaticen)

• kristofferthorneuskristofferthorneus September 2008 24.

nån som vill möta 2250pts dvärgar på söndag? tid ca kl11-12

• kristofferthorneuskristofferthorneus September 2008 24.

möjligt sent på lördag efter 23

• EldbornEldborn September 2008 24.

Nu på Söndag är det tydligen en Lotr turnering nere på Fusk, så kan vara lite dåligt med spelbord tillgängliga.

• The_FellmanThe_Fellman September 2008 25.

dom är circus 13-14 anmälda så det finnsplats ananrs går det att fixa bord i målarrummet om ni oroar er för ljudvolymen (jag ska ju va med och spela ^^)

• kristofferthorneuskristofferthorneus September 2008 25.

ingen som vill gamea?

• EldbornEldborn September 2008 29.

Jag är spel sugen i veckan om nån är taggad, måndag, tisdag eller kanske till och med onsdag kan jag ta mig ann nån stackare :p

• kristofferthorneuskristofferthorneus October 2008 6.

eldborn - dvärgarna fick hyffsat stopp på dom galna demonerna. svår lista som fan åh lira mot iaf

Välkommen!

Det verkar som att du är ny här. Om du vill vara med, klicka en av följande knappar:

Logga in Registrera dig