Eftersom intreset har dalat lite på slutet för Fantasi versionen av Warhammer, så är det inte längre riktigt säkert att man alltid kan hitta en motståndare nere på Föreningen, och det är inte riktigt alltid så att man vill åka ner och chansa att det finns en villig motsåndare.
Så jag tänkte därför att det kanske skulle vara en bra ide med en tråd där vi kan boka in nån match här eller där.
Jag är tex spel sugen på Torsdag den 13/2 och Lördag 15/2, jag kommer spela med mina Hög Alver, om det är av intrese.
Ja int vill man spela mot dig int! :D Skämt åsido, får se, mycket möjligt att jag finns tilgänglig torsdag :) återkommer
Då vill vi ha lite rapporter på hur det gått... :)
Aló! Nu jag vill spela, nån som vill fejsa lite VC inom de närmsta dagarna? Jag jobbar på lördag dag, annars hyfsat flexibel tror jag. Skippar helst drakmotstånd i min debutmatch, annars öppen för allt.
Jo kanske de kanske! Ingen som kan/vill nu på söndag?
I can not, sorry...
Klart vi kan spela..nångång. Men då får du möta VC, ogres har du ju redan mosat en gång :)
20 jezz? Huga! kräks Jaha..just det ja... :) Drar te fjälls imornkväll, hinner ej innan, så nästa vecka nångång får det bli!
Kan man spela på Fusk vilka kvällar som helst? Jag funderar på att bli medlem. Någon som t.ex. är sugen på att spela 2250 poäng fantasy ikväll?
Det är nog i regel alltid öppet på Fusk, i alla fall efter 1800, men det är som i svenskan, ingen regel utan undantag!
Tisdagar och Torsdagar är nog den dag då det spelas allra mest, och klart som korvspad att du ska bli medlem!
Umeås fräschaste (spel) förening är ju bara ett måste att vara medlem i!
Skulle gärna spela mot dig, men ikväll har jag fult upp, så kanske nån gång nästa vecka?
Seto: Desvärre, schemat e fullt denna v... Möjligtvis söndag em, vi får höras
Okidoki, jag har också things to do. Hur ser det ut nästa v för folket?
Någon som är sugen på att spela imorgon kväll, torsdag?
nån som vill möta 2250pts dvärgar på söndag? tid ca kl11-12
möjligt sent på lördag efter 23
dom är circus 13-14 anmälda så det finnsplats ananrs går det att fixa bord i målarrummet om ni oroar er för ljudvolymen (jag ska ju va med och spela ^^)
ingen som vill gamea?
eldborn - dvärgarna fick hyffsat stopp på dom galna demonerna. svår lista som fan åh lira mot iaf
Det verkar som att du är ny här. Om du vill vara med, klicka en av följande knappar: