Någon som är sugen på att spela söndag 1300? vet inte vilket lag jag ska spela kan bli prox... någon sugen?
Kung säger vi så är revanch sugen
Erik Grav fram din McMorning vill möta honom nästa vecka
Blev så jävla sugen på honom nu när en ny FleshConstrukt kommer och med allt det häftiga som släps SKA vi ha en till turnering senast Januari
Jehenna: blir nog att testa Kaeris för mig med eller utan Iggy
Blev sugen på att lira lite grann, någon som är sugen på en 30 poängs match på onsdag kväll (imorgon dvs.)?
Ingen prox eller Nicodem. Någon annan som är sugen på att spela, hinner nog två matcher.
Som sagt ingen prox, orkar inte boka en match för att spela mot cola-burkar och kapsyler. Vi kan dra en match men mot en målad och klar armé (eller hyffsat klar iaf).
Det förstår jag, men det gör det inte roligare för det.
Jag hade kunnat tänka mig den där intro. matchen någon gång till veckan. Vet inte hur mycket 30-35ss är. Har Seamus, Madammen, Copy-Cat & 4 Horor. Vet inte hur långt jag kommer på det. När min dator kraschade så tappade jag min regelbok...alltså, fysiskt...den...försvann...mystiskt. host, host.
Jag tror Torsdag skulle funka bäst, tid är jag osäker på.
robinz: Drar gjärna en match efter jul eller mellandagarna.
Blir kung med en Malifaux spel dag gärna torsdag. är grymt sugen på att testa en tre spelares match någon gång.
ps Någon som har ett bra ide på basning till Leveticus?
Låter kung får jag bara köra en singel match så jag vet hur Leveticus fungerar så kan vi dra en tripel match sedan
Kanske att gå lite väl fort fram men men jag kan i alal fal dedikera min torsdag eftermidag till Malifux och kommer köra så många matcher jag kan och kommer sattsa på 1+match per torsdag framöver
Det verkar som att du är ny här. Om du vill vara med, klicka en av följande knappar: