BOKA match tråd för MALEFAUX
  • robizhrobizh October 2011 15.

Nä nutycker jag det spelas för lite malefaux så jag anårdnar en tråd där man kan boka matcher precis som de andra spelen har

• robizhrobizh October 2011 15.

så är det ngn som vill spela nu i veckan??

• Schitzoo October 2011 16.

Någon som vill spela innan söndag?

• JehennaJehenna October 2011 16.

Schitzoo: Jag kan spela tisdag-torsdag, de flesta tider

• Schitzoo October 2011 16.

16:00 på tisdag eventuellt onsdag?

• JehennaJehenna October 2011 16.

16:00 tisdag blir fint. :)

• Schitzoo October 2011 18.

Någon som har lust att spela imorgon?

• robizhrobizh October 2011 18.

jag kan spela imorrn. jag ska och klippa mig kl 14.00 men före alt, efter så kan jag spela

• Schitzoo October 2011 19.

Srry, jag har fått förhinder

• robizhrobizh October 2011 19.

någon som vill spela innan söndag så tar jag gärna en match. de flästa tider går bra efter kl 12.00 varje dag fram till söndag så kan jag spela (måste få min skönhets sömn) :)

• The_FellmanThe_Fellman October 2011 24.

Någon som är sugen på att spela söndag 1300? vet inte vilket lag jag ska spela kan bli prox... någon sugen?

ps rolig sida för Malefaux intreserade

• JehennaJehenna October 2011 24.

Jag spelar gärna söndag, under samma förutsättningar. Måste testa något nytt.

• The_FellmanThe_Fellman October 2011 24.

Kung säger vi så är revanch sugen

• robizhrobizh October 2011 25.

om någon ov er eller någon annan är taggad på söndag så spelar jag gärna en match

• The_FellmanThe_Fellman October 2011 25.

Erik Grav fram din McMorning vill möta honom nästa vecka

Blev så jävla sugen på honom nu när en ny FleshConstrukt kommer och med allt det häftiga som släps SKA vi ha en till turnering senast Januari

Jehenna: blir nog att testa Kaeris för mig med eller utan Iggy

• Prins+TermosPrins Termos October 2011 25.

Blev sugen på att lira lite grann, någon som är sugen på en 30 poängs match på onsdag kväll (imorgon dvs.)?

jag e på om det är ok att jag proxar

• Prins+TermosPrins Termos October 2011 25.

Ingen prox eller Nicodem. Någon annan som är sugen på att spela, hinner nog två matcher.

• benjiibenjii October 2011 25.

you and me marcus! kan spela onsdag smsa tid bara^^

tänkte inte spela nicodem men lilith och jag ville pröva nephlim shamanen innan jag köper den

• Prins+TermosPrins Termos October 2011 26.

Som sagt ingen prox, orkar inte boka en match för att spela mot cola-burkar och kapsyler. Vi kan dra en match men mot en målad och klar armé (eller hyffsat klar iaf).

• robizhrobizh October 2011 27.

med prox menarjag en zombie som shamman och eventuellt någon till model som tvillingarna

• Prins+TermosPrins Termos October 2011 27.

Det förstår jag, men det gör det inte roligare för det.

• robizhrobizh October 2011 27.

men jag hade tänkt köpa shamanen idag om du eller någon annan kan tänka dig att spela idag mot omålat så skulle det vara nice jag har tid hela dan bara vi startar före 20.00

• ErrrorrErrrorr November 2011 10.

Är det någon som är sugen på att spela 25ss eller 30ss nu på lördag? jag har 25p helt färdigt, men en modell som bara är svart än så länge till 30ss.

• benjiibenjii November 2011 10.

kan tänka mig lira på måndag :p

• ErrrorrErrrorr November 2011 11.

Jag kan tyvärr bara på lördag eller kanske söndag. :-( Någon annan som har lust att spela?

• JehennaJehenna November 2011 11.

Errrorr: Jag är sugen på att spela. Tänkte vara på föreningen imorgon en del, vet dock inte när. Men jag tar med mig 30ss showgirls om du råkar vara där. :)

• ErrrorrErrrorr November 2011 11.

Ok, jag kommer troligtvis vara där ca kl 14

• JehennaJehenna November 2011 12.

Jag pallrar mig dit däromkring.

• JehennaJehenna December 2011 11.

Det har varit lite lugnt på Malifauxfronten sista tiden. Mina gremlins börjar bli otåliga och skulle vilja rastas någon dag till veckan. Tisdag och torsdag funkar bäst men det går även andra dagar. Spelar helst 30-35ss.

• Kapten Vendetta December 2011 11.

Jag hade kunnat tänka mig den där intro. matchen någon gång till veckan. Vet inte hur mycket 30-35ss är. Har Seamus, Madammen, Copy-Cat & 4 Horor. Vet inte hur långt jag kommer på det. När min dator kraschade så tappade jag min regelbok...alltså, fysiskt...den...försvann...mystiskt. host, host.

Fy på dig. ;) Tror att det är 25ss du har då men det kan jag absolut spela också. Vilken dag passar bäst?

• Kapten Vendetta December 2011 11.

Jag tror Torsdag skulle funka bäst, tid är jag osäker på.

• benjiibenjii December 2011 11.

Jag kan tänka mig spela 35 soulstones i veckan. Bestäm tid du^^

Bebbe: Torsdag kl 19?

• benjiibenjii December 2011 12.

låter najs!

• JehennaJehenna December 2011 18.

35ss med myggor, grisar och gremlins var askul! Spelar gärna mera med dom framöver om någon är sugen.

• benjiibenjii December 2011 19.

Är grymt sugen jag med^^ nu efter jul tycker jag att man skulle kunna ha en spelkväll med malifaux som vi har med warmhordes. Att man kanske har torsdagar dedicated till malifaux eller nått? Nämn tid och plats Johan så får vi ta en returmatch: )

• JehennaJehenna December 2011 20.

Jag skulle definitivt vara intresserad av en spelkväll för malifaux. Hoppas fler är intresserade också. Finns säkert fler än jag som har flera crews också, så eventuella nyfikna kan pröva på.

Någon gång under mellandagarna för returmatch?

• robizhrobizh December 2011 21.

låter bra jag har varit taggad på att utväkla mina nephlims lite mer med en black blood shamman

• robizhrobizh December 2011 21.

är det någon som skulle vilja spela en match innan jul (jag skulle vilja proxa en modell)

• The_FellmanThe_Fellman December 2011 23.

robinz: Drar gjärna en match efter jul eller mellandagarna.

Blir kung med en Malifaux spel dag gärna torsdag. är grymt sugen på att testa en tre spelares match någon gång.

ps Någon som har ett bra ide på basning till Leveticus?

• JehennaJehenna December 2011 23.

Vad sägs om att sikta på torsdag nästa vecka? En helkväll Malifaux skulle inte jag säga nej till.

Låter kung får jag bara köra en singel match så jag vet hur Leveticus fungerar så kan vi dra en tripel match sedan

Kanske att gå lite väl fort fram men men jag kan i alal fal dedikera min torsdag eftermidag till Malifux och kommer köra så många matcher jag kan och kommer sattsa på 1+match per torsdag framöver

• ErrrorrErrrorr December 2011 24.

Jag kommer också att försöka komma ner till Fusk på torsdag.

• benjiibenjii December 2011 24.

Kan nog ta mig dit: )

• ErrrorrErrrorr December 2011 28.

Vilken tid kommer det att vara spelsugna personer där imorgon?

• benjiibenjii December 2011 28.

Kommer tyvärr inte dyka upp då flickvännen fick för sig att ha middagsbjudning: p

• JehennaJehenna December 2011 28.

Bebbe: Fy på dig! :P

Jag tänkte vara på föreningen på eftermiddagen och sedan tillbaks på kvällen. Så 19 någon gång på kvällen och på eftermiddagen vet jag inte riktigt

Välkommen!

Det verkar som att du är ny här. Om du vill vara med, klicka en av följande knappar:

Logga in Registrera dig